آریاناآریانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

az aghaz....

ساک بستم!

1392/2/17 23:30
نویسنده : soraya
189 بازدید
اشتراک گذاری

جان جان من

اگه گفتی داشتم چیکار می کردم؟؟؟؟سوال

ساک بیمارستان تو رو جمع می کردمقلب نمی دونی چه ذوقی دارم عزیزم الان تو 37 هفته هستیم دیگه ترم شدی نگرانیم کمتر شده ولی هر چه قدر بیشتر بمونی تو شکم من بهتره.تو ساکت لباس پتو پستونک شیشه شیر گذاشتم خودم می خوام شیرت بدم ..ماچ اینو گذاشتم یهو دیدی لازم شدو تختت هم امادست فقط یه نی نی خوشگل و ناز کم داره که اونم به امید خدا می یاد

ناز من الان داری با یه قدرتی فشارم می دی مثل اینکه می خوای بپری بیرون.ای ای برم دراز بکشم زود

                                  دوست دارم   22خیال باطل

                                                       مامان خوشبخت

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به az aghaz.... می باشد