آریاناآریانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

az aghaz....

ماه صورت من

1392/2/25 20:59
نویسنده : soraya
151 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من

الان من دارم با صدای بلند می خوانم  می نویسم تا تو هم بشنوی

دیگه داریم به زمان تولدت نزدیک می شیم و انتظارها به پایان میرسه

همش به این فکرم که 3 تایی به هم کمک کنیم تا سالم به دنیا بیای.چهرتو تر سیم میکنم ..بوتو می فهمم و به این فکر می کنم که تو بغلمی..و با عشق

بوسه بارونت می کنمقلب

عشق من دوشنبه رفتیم دکتر گفت چرخیدی ولی صورت ماهت به بالاست و مایع اطرافت کم شده نگران شدیم وکلی باهات حرف میزنم و نوازشت میکنم بوس بوست می کنم پایین نگاه کنیقلب حتما خدا هم کمکمون میکنه حالا فردا بریم دکتر ببینیم چی می گه الان تو هفته 38 هستیم و 14 روز مونده که بهار زندگیم بیای تو بغلم..فرشته من دیگه داری به زمین میرسی..ولی روح لطیفت اسمانی می مونه

                                     مامان خوشبخت

                                                              14 روز




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به az aghaz.... می باشد